GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mi is pontosan a Vásárlói vélemények portál?
A Vásárlói vélemények portál a dunnhumby projektje, amely egy online (internetes) panelt jelent. Csehországban és Szlovákiában is működik ( kb. 10- 10 ezer taggal), továbbá Nagy-Britanniában 100.000 tagot, valamint Írországban 9000 tagot tud magáénak. A Vásárlói vélemények oldal a regisztrált tagjai számára felajánlja azt a lehetőséget, hogy részt vegyenek közvélemény-kutatásokban, és megosszák véleményüket és tapasztalataikat olyan vezető vállalatokkal, amelyek szolgáltatásait és termékeit minden nap használják. Ezek a vélemények mozgatóerőként szolgálnak, hogy az ügyfélszolgálaton változtassanak és javítsanak. A panel tagok a válaszokért jutalmul bónuszpontokat kapnak, amit aztán be tudnak váltani Clubcard pontokra a kártyán vagy utalványokra a mall.hu online boltban.
Miért kaptam meghívást a Vásárlói vélemények oldalon történő részvételre?
A Clubcard tagok széles csoportját hívtuk meg. Célunk az, hogy a fogyasztók széles körét meghallgassuk, mivel mindenkinek meg vannak a saját vágyai és igényei.
Ki és hogyan regisztrálhat a Vásárlói vélemények oldalra?
A regisztráció bárki számára nyitott, aki meg akarja osztani véleményét. Az egyedüli feltétel a 18. életév betöltése. Tag lehet bárki, aki érvényes e-mail címmel regisztrál majd pedig kitölti a regisztrációs kérdőívet.
Hogyan használják az általam megadott adatokat a weboldalon?
Csak a Vásárlói vélemények projekt vezetőinek van hozzáférése az Ön által megadott adatokhoz. Az Ön személyes adatait elkülönítve kezeljük az Ön véleményétől és a kérdőívekre adott válaszoktól. A kutatási eredményeket az összefoglaló jelentésből a Tesco és a kiválasztott beszállítók használhatják, hogy a szolgáltatás minőségét javítsák.
Milyen hosszú egy kerdőív kitöltése?
Minden meghívó e-mailben tájékoztatjuk, hogy milyen hosszú a kutatás, így eldöntheti, hogy vagy van ideje kitölteni a kérdőívet de általában 5 - 20 percet vesz igénybe a kitöltés. Figyelemmel kísérheti a kutatás oldalán a haladásjelző sáv segítségével, hogy hol tart a kutatásban.
Mennyi időm van a kérdőív kitöltésére?
Mindegyik kutatás csak egy rövid ideig érhető el azért, hogy gyorsan tudjunk reagálni az Önök véleményére. A zárás időpontját a meghívó levélben találja.
Milyen gyakran kapok meghívót kutatásban való részvételhez?
Rendszeresen lehetősége lesz részt venni olyan felmérésekben, amelyek relevánsak lehetnek az Ön számára. A meghívók gyakorisága több tényezőtől függ és változhat az egyes válaszadók között is. A legtöbb válaszadó havonta körülbelül 1-2 alkalommal kap meghívót e-mailben a kérdőív kitöltéséhez.
Részt kell vennem az összes kutatásban?
Ön teljesen szabadon dönthet arról, hogy részt vesz vagy sem abban a kutatásban, amelyre meghívót küldünk. Ha nem tölti ki a kérdőívet, akkor nem kap érte jutalmat.
Válaszolnom kell mindegyik kérdésre?
A kérdések típusától függ. Néhány kérdés kötelező, mivel azok alapján határozzuk meg, hogy még milyen további kérdéseket kérdezünk. Minden egyes kérdésnél világosan jelezzük, hogy kötelező vagy sem. Az érzékeny adatokat opcionálisként jelöljük és azok kitöltése nem kötelező.
Hogyan működik a Vásárlói vélemények oldal?
Egy új felmérésnél először a megfelelő résztvevőket választjuk ki az adatlap alapján. A kiválasztott személyek e-mailben kapják a meghívót az online felmérésben való részvételhez, amely tartalmazza a linket a kérdőívhez, a felmérés témáját, a kérdőív kitöltéséhez szükséges becsült időt, a jutalmazást, valamint azt a határidőt, ameddig lehetőség van kitölteni. Ezután rákattint az e-mailben szereplő linkre a kérdőív eléréséhez. Ha kitöltötte a kérdőívet, a megfelelő pontszám jóváíródik az Ön számláján.
Mit kapok azért, ha kitöltöm a kérdőívet?
A kérdőív kitöltését pontokkal jutalmazzuk. Azok a regisztrált válaszadók, akik a regisztráció során feltüntetik a Tesco Clubcard kártyaszámaikat, választhatnak a között, hogy a pontokat jóváírjuk a Clubcard kártyáikon, és felhasználják azt a Tescos vásárlásaik során, vagy pedig kérhetik a mall.hu vásárlási utalványait.
Hány pontot kapok a kerdőív kitöltéséért?
A pontok száma változhat, általában 150 pontot kap egy 10 perces kérdőív kitöltéséért. A pontok számát egyértelműen feltüntetjük mielőtt elkezdené a felmérést. Hosszabb kérdőívért általában több pontot kap.
Mikor válthatom be a pontjaimat?
A pontokat kétféle jutalomra lehet beváltani. A pontokért vagy vásárlási utalványok kérhetőek a mall.hu üzletben, vagy Tesco Clubcard kártyára történő pontjóváírás is igényelhető. A pontok beváltására akkor jogosult, ha az összegyűjtött pontok száma meghaladja az 1500 -at. Ha a Clubcard kártyára való jóváírást választja, 1500 pontért 2000 Clubcard pontot kap. A pontátvezetés legvégső határideje három hónap. Amennyiben a mall.hu utalványt kéri, 2000 Ft értékű utalványt kap.
Hol látom, hogy mennyi pontom van?
Az összegyűjtött pontok számát megtudhatja, ha bejelentkezik a fiókjába a Vásárlói vélemények oldalon a "Fiók" alatt.
Miért van két különböző jutalmazási program?
Ahhoz, hogy azokat a válaszadókat is jutalmazni tudjuk, akiknek nincs Tesco Clubcard kártyája, felajánljuk, hogy a megszerzett pontokat beváltsák vásárlási utalványra a mall.hu oldalon. Azok a regisztrált válaszadók, akik a regisztrálás során feltüntetik a Tesco Clubcard kártyaszámukat, választhatnak az extra Clubcard pontok és a mall.hu utalvány között. A Clubcard kártya birtoklása kibővíti a lehetőségeket a kérdőívek kitöltéséért kapott pontok felhasználásában.
Regisztráláskor miért kell megadnom a kért adatokat?
Ezeket az alapadatokat ismernünk kell ahhoz, hogy megfelelő résztvevőket válasszunk ki a kutatáshoz. Ha például a kutatás célcsoportja bizonyos korú emberek, akkor fölösleges lenne a panel más tagjainak lehetőséget biztosítani és a kérdőív elején a szűrő kérdésekkel kizárni. A regisztrációs adatok szintén lehetővé teszik számunkra, hogy a kutatás kezdete előtt megállapítsuk, hogy a panelben van-e elegendő számú regisztrált válaszadó az adott csoporthoz és így van-e értelme elvégezni a kutatást.
Hogyan lehet megváltoztatni az e-mail címet vagy a regisztrációs adatokat?
Lépjen be a Fiókba és változtassa meg a kívánt adatokat. Ha a fiókját nem tudja törölni az email fiókja miatt vagy az Ön Clubcard kártya számának változása miatt, kérem lépjen velünk kapcsolatba az info@vasarloi-velemenyek.hu email címen.
Elfelejtett jelszó
Ha elfelejti a Vásárlói vélemények oldalán a bejelentkezéshez szükséges jelszót, használja az "Elfelejtett jelszó" linket, amely a bejelentkezési ablak alatt érhető el. Ennek segítségével egy új jelszót adhat meg.
Törölhetem a regisztrációmat?
Igen, a tagságot lehet törölni. Mindegyik meghívóban küldünk egy tagság elutasítása lehetőséget is. Vagy beléphet a fiókjába a www.vasarloi-velemenyek.hu weboldalon és ott frissítheti vagy törölheti a tagságát.
Hogyan változtassam meg a profilomon a Clubcard számomat?
A profiljához tartozó Clubcard kártya számát csak a projekt adminisztrátor tudja megváltoztatni. Ha van egy új Clubcard kártya száma és szeretné frissíteni az adatait a Vásárlói vélemények profilján, kérjük, forduljon hozzánk az info@vasarloi-velemenyek.hu e-mail címen.
Miért törölhetik a fiókomat a Vásárlói vélemények oldalról?
Azokat, akik nem megfelelően használják a Vásárlói vélemények oldalt, azaz nem megfelelő anyagokat posztolnak vagy hamisan válaszolnak a kérdésekre, nem keressük további felmérésekkel kapcsolatban.
Hogyan biztosítják az adatvédelmet?
Tudatában vagyunk annak, hogy az adatvédelem nagyon fontos. Az adatkezelés alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen a 2011. évi CXII. számúval. A személyes adatok védelméről szóló további információkért, kérjük látogasson el az Adatvédelmi oldalra
Mi a dunnhumby Hungary?
A dunnhumby Hungary tagja a dunnhumby globális hálózatának, melyet 1989-ben alapítottak Nagy-Britanniában. A dunnhumby cég feladata, hogy segítsen megérteni az ügyfeleknek a vásárlóik igényeit, vágyait és viselkedését.
A dunnhumby, mint világvezető, 24 ország több mint 350 millió emberének véleménye alapján dolgozik és lehetővé teszi az ügyfelei számára, hogy fejlesszék mindazokat a szolgáltatásokat és folyamatokat, amelyekre a vásárlónak szüksége van. Jelenleg a dunnhumby csoportnak közel 3000 alkalmazottja van Európában, Ázsiában, Amerikában és Afrikában.
A dunnhumby Hungary 2008-ban alakult. Több mint 30, köztük a legnagyobb élelmiszer és fogyasztási szállítócégekkel működik együtt.
Hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel, ha olyan kérdésem van amire itt nem kapok választ?
A további kérdésekre adott válaszok a Kérdések fül alatt találhatók. Ha további kérdései vannak, kérem lépjen kapcsolatba velünk az info@vasarloi-velemenyek.hu email.